BRUKER MER: Ifølge Statistisk sentralbyrå (SSB) har jakten på gode tilbud og laveste pris ført til at julehandelen starter allerede i november. Med en lang julehandelperiode bruker de fleste mer penger totalt.

Disse vanlige markedsføringstriksene brukes for å lure deg

November og desember er høysesong for impulskjøp. Kjenner du markedsføringstriksene, er det lettere å stå imot.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Get instant access to all content

Hvaler Budstikke 1 mnd
NOK 109
1 måned
abonnement
+ 3 husstandsbrukere

Kjøp nå

Hvaler Budstikke 6 mnd NOK 549
6 måneder
abonnement
+ 3 husstandsbrukere

Kjøp nå

Hvaler Budstikke 12 mnd
NOK 1089
12 måneder
abonnement
+ 3 husstandsbrukere

Kjøp nå

Powered by Labrador CMS